Politica de retur a Maxjonel SRL se aplica in magazinul online pentru persoanele fizice
Conform OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, consumatorul beneficiaza de 14 zile pentru a se retrage (perioada de retragere) din contract fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat costurile suplimentare.
Termenul de 14 zile intra in vigoare in momentul in care consumatorul intra in posesia fizica a produselor.
Consumatorul va trebui sa suporte costul aferent returnarii produselor in caz de retragere. Costurile suplimentare reprezinta orice costuri (transport, livrare, diminuare a valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii calitatilor si functionarii produselor, taxe postale sau de orice alta natura) care urmeaza a fi suportate de consumator cu ocazia exercitarii dreptului de retragere.
Maxjonel ofera clientilor sai serviciul de returnare al produselor conform legislatiei in vigoare si politicii interne.
Rambursarea sumelor se face in cel mai scurt timp, dar nu mai tarziu de 14 zile calendaristice de la receptionarea fizica a produselor in punctul de lucru, in afara cheltuielilor directe de returnare a produselor care se vor scadea din pretul platit (costurile aferente serviciului de curierat nu sunt returnabile);
Restituirea sumelor incasate, in cazul in care consumatorul nu doreste un alt produs, se va face astfel:
- Prin virament bancar, cele achitate prin card bancar si/sau OP (in cazul solicitarii returului la o data ulterioara vanzarii);
- Prin transmiterea catre banca a solicitarii de anulare/refacere a tranzactiei, in cazul in care plata s-a efectuat cu card bancar (in cazul in care produsele se returneaza in aceeasi zi in care s-a efectuat plata sau in toate cazurile in care produsele au fost achizitionate cu plata in rate – cu card de credit).
Atentie! Costurile aferente serviciului de curierat nu sunt returnabile, in cazul in care produsul a beneficiat de transport gratuit din partea firmei, consumatorul va trebui sa plateasca si transportul livrarii nu numai pe cel al returului.
Consumatorul poate solicita un produs de o calitate si la un pret echivalente cu cele comandate si returnate. Maxjonel va suporta cheltuielile de retur, atunci cand returul produselor se datoreaza unor motive imputabile Maxjonel SRL.
Pentru produsele cumparate in rate consumatorul va trebui sa plateasca in cazul returnarii produsului si costurile impuse de firma de creditare, costuri ce reprezinta cheltuielile acestora pentru realizarea si rezilierea contractului dumneavoastra. Acestea variaza in functie de firma de creditare aleasa.
In termenul legal de 14 zile pot fi returnate produse care:
- Sunt in aceeasi stare in care au fost livrate, ambalaj original, etichete initiale intacte.
- Nu au facut obiectul unei comenzi speciale;
- Corespund specificatiilor tehnice mentionate in comanda;
- Sunt in termenul de valabilitate/garantie (nu expira in mai putin de 10% din totalul zilelor cuprinse in perioada de valabilitate);
- Produsele sunt obligatoriu returnate in ambalajul original (ambalajul in care au fost achizitionate), cu toate accesoriile si eticheta integre (fara urme de utilizare, deteriorare, lovire);
- Sunt insotite de accesoriile si documentele (ex. certificate de garantie, fise tehnice, manual de utilizare, documentatie tehnica) apartinand produsului.
In termenul legal de 14 zile nu pot fi returnate produse care:
- Produse aduse pe "Comanda Speciala" (Comanda speciala este definita ca fiind lista de produse comandate de catre client si care nu se afla in stocul uzual al furnizorului, dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti);
- Prezinta urme de lovire sau deteriorare, inclusiv de interventii neautorizate asupra produsului;
- Prezinta urme vizibile de uzura sau folosire (ex. murdarie, zgarieturi, ciobituri, lovituri), inclusiv utilizare excesiva, soc electric si/sau mecanic;
- Depasesc termenul de 14 zile de la data primirii si sunt in termenul de valabilitate;
- Produse comandate on-line care au fost ridicate direct din depozit sau showroom;
- Produsele achizitionate de persoane juridice (firme, PFA, fundatii, societati non-profit);
- Consumabile utilaje folosite (componente electrice si electronice ale utilajelor).
Nerespectarea conditiilor de mai sus, precum si punerea produsului, prin orice mijloc, intr-o stare necorespunzatoare repunerii in vanzare, duce la refuzul returului.
Produsele se returneaza in ambalajul original, insotite de factura fiscala si/sau bonul fiscal de achizitie, precum si documentatia aferenta (fise tehnice, manuale de utilizare, documentatie tehnica, certificate de garantie si/sau conformitate).
Pentru alte informatii legate de returul produselor aveti posibilitatea transmiterii unei solicitari pe adresa de e-mail comenzi@maxjonel.ro sau puteti apela serviciul suport clienti Maxjonel la numarul de telefon: 0741 499 499 si 0757 101 819
Comunicarea cu consumatorul in scris se va face pe adresa de e-mail cu care s-a efectuat comanda initiala.